پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

مرکز هوشیار قوامین(0215151)

( پاسخ گویی 24 ساعته ، اطلاع رسانی ، راهنمایی ، مشاوره ، نظام پیشنهادهای مشتریان و...)

مرکز پاسخگویی آوامین

آشنایی با مرکز تماس :

مرکز هوشیار بانک قوامین پل ارتباطی ثابت بین مشتریان و کلیه سطوح بانک بوده و با انعکاس نظرات و انتقادات و شکایات و پیشنهادات مشتریان در کوتاهترین زمان و موثرترین روش بصورت هوشمندانه در رسیدن به نتیجه مطلوب همسفر  مشتریان گرامی در مسیر عملیات بانکداری  به صورت  24 ساعته  می باشد   و با نتایج و پیشامدهای حاصله از این سفر مشترک در سه مقوله بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و انعکاس آن به سمت واحدهای مربوطه در راستای تصحیح ، بهبود و توسعه فرایندها و زیرساخت های بانک در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان در کسب حداکثری رضایت ایشان  همت خواهد گمارد  .

ارزش های بنیادی مرکز هوشیار قوامین: 

  • پاسخگویی در لحظه و شبانه روزی
  • برخورد متعهدانه  
  • پیگیری و احساس مسئولیت و ارائه بازخورد مدنظر مشتری
  • ارائه اطلاعات کامل و جامع
  • ایجاد حس رضایت و حمایت  
  • اطلاع رسانی صحیح و بموقع

 

تشریح ماموریت مرکز هوشیار  :

 دریافت، ارجاع و پیگیری سریع شکایات، پیشنهادات، انتقادات
مشاوره تخصصی و پاسخ گویی به انواع سئوالات بانکی، حقوقی
مشاوره تخصصی: تضامین ، وثایق ، عقود اسلامی  ، سپرده های بانکی ، تسهیلات ضوابط و دستورالعمل های صنعت بانکداری
ارائه راهنمائی در زمینه محصولات، فروش و انواع خدمات بانکی
(انواع طرح ها، محصولات،کارمزدها )
پیگیری مشکلات مرتبط با خدمات بانکی
استعلامات : استعلام حساب سپرده ، انواع چک ، تراکنش های الکترونیک ، جزئیات تسهیلات و اقساط مرتبط ،
خدمات کارت : مسدود نمودن ،بررسی وضعیت ،غیر فعال نمودن رمز دوم
بررسی صورتحساب های مشتری، بررسی وضعیت حساب ( مسدود بودن حساب و مبلغ ، ارائه شماره شبا  ) در سامانه بانکداری الکترونیک
ثبت و پیگیری شارژهای ناموفق و ارائه پاسخ در کوتاهترین زمان ممکن
ارائه اطلاعات شعب، ادارات مرکزی، شرکت های تابعه ارتباط با مدیران ارشد بانک 

 


  لطفا توضیحات مورد نظر خود را وارد نمایید:
  متن پیام   
  چگونه با شما ارتباط برقرار کنیم
  ایمیل شما   
  نام شما (انتخابی)  
  نام شرکت / سازمان  
  تلفن :  
  فاکس/نمابر :   
  عبارت امنیتی   
...
 
  ارسال

کانال های ارتباطی:

  • جهت ارتباط با کارشناسان مرکز هوشیار بانک قوامین شماره تلفن 5151( تمام خدمات معرفی شده )
  • ارسال نمابر ، استفاده از صندوق صوتی شماره تلفن51 51 تماس حاصل نمائید .(تمام خدمات معرفی شده)
  • وب سایت بانک  ghbi.ir ( ثبت شکایت ، ثبت پیشنهاد و ارتباط مجازی با مرکز هوشیار بانک قوامین )
  • وب سایت مرکز هوشیار بانک قوامین crm.ghbi.ir (مشاهده سوابق خدمات ارائه شده ، طرح پرسش و پاسخ به سئوالات متداول ، انجام نظرسنجی ،آرشیو اخبار ،پیگیری تراکنش های ناموفق ، ثبت و اعلام رضایت و عدم رضایت مشتریان )
  • ایمیل info@ghbi.ir (دریافت ، ارجاع و پیگیری سریع شکایات ، پیشنهادات ، انتقادات - مشاوره تخصصی و پاسخ گویی به انواع سئوالات بانکی ، حقوقی معرفی انواع طرح ها، محصولات،  کارمزدها، ارسال و دریافت کدرهگیری)
  • سامانه پیامک  20000222(دریافت ، ارجاع و پیگیری سریع شکایات ، پیشنهادات ، انتقادات - مشاوره تخصصی و پاسخ گویی به انواع سئوالات بانکی ، حقوقی معرفی انواع طرح ها، محصولات،  کارمزدها ، ارسال و دریافت کدرهگیری )

 



گروه دورانV5.7.8.0